29 Ekim 2015 Perşembe

Kocam gelmeyince büyük penis yedim

Kocasının bu akşam hiç haneye gelmeyeceğini duyunca gözlerim biraz daha parladı. Bu günün en güzel haberiydi. O sırada kızın gözleri benim sertleşen sikime takıldı. Ben bir sürü utanmıştım sikiin ona kalktığını anlamıştı. Neyse içkileri içmeye devam ettik. O sırada bana o da mı bir sürü üşümüş dedi. Ben anlamadım ne falan deken sikimi işaret etti. Ben bir sürü utanmıştım ve kafamı öne eğdim. Ileri Ki Zamanlarda bana beni istediğini biliyorum resmen beni her gördüğünde gözlerinle sikiyorsun dedi. Ben daha da şaşırmıştım ve yalnızca evet talep ediyorum diyebildim. Anında yanıma geldi ve uzunca ateşli bir öpüşme başladı aramızda. Anında yarrağımı dışarıya çıkardı ve ağzına almaya başladı. Saçından tutup sikimle ağzını sikerken baygınlık geçirecek civarı zevke gelmiştim. Anında boşalmak istemediğim amaçlı anında sikimi ağzından çıkardım. Daha daha sonra da onu koltuğa oturttum ve kafamı amına gömerek yalamaya başladım. Amını yalamam yarım saate yakın sürdü. Ben yaladıkça inliyordu ve en nihayetinde da orgazma ulaştı. Yatakta zevki kulaklarına civarı hayatını sürdüren kızın amına nihayet yarrağımı soktum. Daha daha sonra da içerisinde gidip gelmeye başladım. Bu yalnızca sikmek amaçlı sevişmek değildi. Onla Beraber kocaman bir aşkla seviştiğim amaçlı bir sürü zevk alıyordum. Yarım saat böyle sikiştik ve en nihayetinde da sikimi amından çıartıp boşaldım. Sabaha civarı bizimdi ve daha sık sık seviştik. Hakikaten bana muhteşem bir gece yaşattı. Ben onu her süre sevöeye devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder