30 Aralık 2015 Çarşamba

Mobil porno ile Kocasını Aldatn kadın

Kocamı Aldattım Selam kımetli okurlar kocamı aldatmam bundan 7 sene öncelikle başlanıyor öncelikle kendimi anlatayım sarışın yeşil gözlü memelerim büyük kalçam kalkık beyaz tenli minyon sexi ve güzel bir kadınım hanım arkadaşlarım dahi beni bir sürü pek sexi bulur herneyse gelelim hikayeme.7 sene önceye kocamla birlikte antalya ya gitmiştik onun işleri amaçlı orda 5 yıldızlı bir otele yerleştik.vs ardından mobil porno odamıza çıkıyor onunki kalkarsa beni sikip yatıyor(her süre yaptığı bu benzeri) yalnızca kendini boşaltır.inanırmısınız hiç orgazmı yaşatmadı kacam bana. bir akşam yemeğimizi dışarda yiyelim diye ısrarladım aynı ortamda kalmaktan cok sıkılmıştım çıktık tanınmış bir kebabcı oraya gittik masmıza oturduk yiyecek alkol siparişler verildi onu sıkıcı mesai hikeyelerini anlatması filan derkan karş masada üç erkek yerleşik içiyorlar içlerinden birisi durmadan bei kesiyor ve başıla beni dışarı çıkmamı işaret etmekte kocama bakıyorum içiyor hiçbir şeyin şuurunda değil ne oluyor bilmiyorum tuvalete gitmek istediğimi söyledim kocam sen git diye kon uştu kalktım ayak karayolu restorantın dışarısında idi vc gırdım çıkınca o beyefendi orda beni bekliyordu bana hanfendi bir sürü pek güzelsiniz geldinizden beri sizlere bakıyorum sizinle arkadaş olmak isterim diye konuştu ve elime bir kağıt verip gitti öyle bir haldeydimki korkmuş paniklemiş masaya döndüm kocama hiç bir birşey uyarı cazip etmek istemiyordum kocam durmadan içiyor ben o adama kaçamak gözlerle bakıyorum kadehini kaldırıyor bana utannıyorum korkuyorum kocam anlıyacak diye kocam iyice kafayı keşfetmiş saat 10 civarı kalkalım dedim ordan çıktık aracı ben kullandım otele geldik odaya çıktık. kocam şipşak yatağa attı kendini horlamaya başlanıyor ben o adamı düşünüyor dum bana verdiği kağıdı çantamdan çıkardım telofon no su ve adı yazılıydı ne oluyor bilmiyorum iradem dışıda telefonu çevirdim.mehmet beymi dedim arıyacağını biliyordum diye konuştu lütfen yanına gelim konuşalım diyor olmaz diyorum evli bir kadınım oda beni bir sürü çok beğendiğini( ) sohpet etmek istediğini aklından çıkmadığımı çok güzel iltifatlar etmekte olacak ya ona otelin ismini veriyorum ve on. katta bir oda tutmasını onu yarim saat ardından arıyacağımı yanına gaeleceğimi söylüyorum tel kapatıyorum bir anda allahım ben ne yapıyorum korku heyecan heyecan şaşkınlık içindeyim kocama bakıyorum top atsan uyanıcak durumu yok her halükarda diyorum soyunuyorum banyoda kendime aynada bakıyorum ne yapıyorsun sen diyorum kendime her halükarda diyorum o adamla birlikte olmaya hüküm veriyorum permatikle amımı nkıllarını temizliyorum g strıg jartiyer sexsi elbiseler giyiyorum makyaj orospulara beziyorum aynaya son defa bakıyorum ciddi anlamda cok güzel vesexyim bakın bu anlattıklarım gercek tir olaylar sanki benim alın yazımmış ve bizzat kendine gelişiyor saatime bakıyorum verdiğim süre geçmiş titriyorum telefon edersem arka dönüşü olmıyacğnı biliyorum tekrardan kocama bakıyorum onu uyandırmaya mobil porno çalışıyorum bana mısın demiyor bunu onun da doğruluk etiğini düşunyorum beni çokk ihmal etmekte bana değer vermiyordu telefonu çevirdim nerdesin aramıyacaksın diye sus dedim oda no nu ver tel kapatıp kocama son bir defa daha baktım veçıktım mehmetin odasına geldim kapı açık beni bekliyordu içeri girdim beni görünce gözlerindeki arzuyu görüyordum adeta eskiyen aşıklar bu benzeri opüşmeye başladık dudaklarımıöpüyor yalıyor memelerimisikiyor okadar tahrik oluyorm kendimde değilim uçuyorum adeta ilk defa kocamdan ardından diğer bir erkeğin kollarındayım eğer bu yazdıklarım yayınlanırsa devamınıda anlatıcam görüşmek üzere.

16 Aralık 2015 Çarşamba

www.9seek.com hard seks yapıyorlar

Bu civarı açık ?özlü olma?ı o civarı şaşırttı mobil porno ki beni, re?men şoktaydım, ellerim ayaklarım titriyordu heye?andan, "Nurhan abla deliriyorum ?enin için!" diyebildim ?ade?e. "Bunu bildiğim amaçlı özellikle bu şekilde açık ?özlü konuşuyorum. Hiçbir şey amaçlı zorlamıyorum ?eni, ?ade?e aradığım benim ?in?el arzularımı tatmin edebile?ek bir erkek. Bunu bir Jigolo ile de ya?abilirim, ama anla işte, güven me?ele?i bir sürü önemli. Hem Bir Jigoloya vere?eğim ?arayı ?ana veririm! Anlaştık mı yakışıklım?"diye konuştu. Ben a?ışı? mobil porno kalmıştım, hiçbir şey diyemiyordum, ?ade?e kafamı ?allhamle. Ayağa kalktı, önüme dikili? bornozunun kuşağını açtı. "Na?ıl, beğendin mi?"diye ?orma?ıyla, benim o kıl?ız amına elimi atmam bir oldu. "Bundan ?onra bu ellediğin am he? ?enin, nezaman i?ter?en geli? ?ikebilir?in!":) diye konuştu. Ayağa kalkı?, bir elimi de göğü?lerine atarak dudaklarına ya?ıştım, ö?üşmeye başladık. Ö?üşerek yatakoda?ına doğru gidiyorduk.

www.9seek.com sarışın kız azgın adamla sikişiyor

Çayları doldurmak amaçlı hafifçe öne mobil porno eğildiğinde göğü?leri nerdey?e tamamıyla görüne?ekti. Bakışlarımın göğü?lerine odaklandığını farkedi?, "Bak Demir, bir dul kadın amaçlı en kolay değil şey erkek?izliktir. Anlıyormu?un? Seninle açık konuşmamı i?ter mi?in?"diye konuştu. Ben ?ade?e kafamı ?allayabildim. "Bak hayatım, ergenlik çağında meydana geldiğini biliyorum. Bu döneminde ne civarı azgın meydana geldiğini da biliyorum. Bu civarı yürekli bir şekilde ?öylememin nedeni, ne civarı kolay değil durumda olduğumu anlaman amaçlı. İ?ter?en burdan çıkı? gidebilir?in, ama lütfen burda konuştuklarımız mobil porno burda kal?ın. Ben ?in?el arzularımı tatmin ede?ek bir erkek arıyorum. Eminim ?en de kızlar hakkında bu gibi düşünüyor?un. Eğer i?ter?en birbirimizi tatmin edebiliriz. Burada var olan burada kalır, ?en yine kızlarla çıkmana devam eder?in! Yeterin?e açık konuştum mu?"diye konuştu.

15 Aralık 2015 Salı

sevgilimin arkadaşına verdim

prezervatif yok diye konuştu bizimde yanimizda yoktu,o süre olmaz dedim.ziyani yok böylede cok harika diye konuştu,yan mobil porno tarafta yapilmis dinlenme odasina gectik funda uzandi sagina ve mobil porno soluna biz uzandik ve oksamaya basladik,erkek yavas yavas inip kafasini fundanin bacak arasina soktu funda zevkten inliyor ben seyredip sikimle oynayarak kaldirmaya calisiyordum,erkekin sikindende gözüm ayiramiyordum. elime aldim oksamaya basladim. asagi indim yakindan seyrttim icimden yalamak geldi ama funda ne derdi. fundaya baktim mobil porno özünden gecmis bir takdirde inliyordu. kabugu ileri gerisinde yaptim ve yaklastim. bir daha fundaya baktim gözleri kapali. kafasina bir öpücük kondurdum dilimi etrafinda dolastirdim ve ucunu agzima alarak belli bir süre emdim,cok hosuma gitmisti canim daha cok istiyordu ama yapmadim bir daha yukari cikip fundaya belli bir süre sürtünmek istermisin diye sordum evet deyince adama sirt üstü yatmasini mobil porno söyledim ve funda üst kısmına oturdu

gerdek gecesi ilk giriş

adam birkac saniye bizi seyrettikten hemen ardından ellerini fundanin kalcalarina koydu oksamaya baslisimi,hemen mobil porno ardından elleri asagi göte dogru kaydi ordan ön tarafa ordanda benim dalgaya sikimi fundanin amina sürtmeye baslamisti, bende ellerimi onun sikine uzattimmobil porno daha tam kalkik degiildi ama genede cok büyüktü. fundanin götünün arasindan sürtmeye basladim sertlestikce sertlesti. artik ücümüzde kendimizden gecmis herseyi oluruna birakiyorduk,fundanin kulagina diz cök diye fisildadim,adeta bekliyormus benzeri anında indi daha önce belli bir süre benim sonrada adamin sikine yumuldu,o büyük sey agzina nasil sigiyordu o an elimi adamin poposuna attimmobil porno ne amaçla bilmiyorum bir yandan dudagina bi öpücük yerlestirdim,bunun üst kısmına erkek diz cöküp benim dalgaya yumuldu degise degise bir funda bir o yaliyorlardi,yavas olun dayanamayiyorum demeye kalmadan bosaldim biraz daha yalamaya devam ettiler funda hadi sik beni diye konuştu ,ama artik eskiyen sertligim yoktu.hadi sen sik karimi dedim,prezervatif gecir ve sik dedim.

1 Aralık 2015 Salı

Lezbiyen Kızla Milli Oluyor

Slm ben ferhat 20 yaşında mavi gözlü bir sürü yakışıklı bir gencim . Bir Sürü uzatmadan sizlere başımdan geçtiğimiz bir vakası anlayacağım . Ben markette sipariş elemanıydım ve müşterilerimin çoğu subayevleri askeri lojmanlar idi . Bende orda uzunca zaman çalıştığım amaçlı bir sürü seviliyodum sebep subaylar tarafınfan gerekse eşleri aracılığıyla . neyse bir zaman bir tanesi sipariş talep etti ve bende götürdüm . Kapıyı çaldım kapıyı açan ayşe ablaydı ayşe abla 28 yaşında bir sürü harika ateşli bir kadındı kapıyı açtığında üzerinde askılı bakınca içi tamamıyla gözüken bir kıyafet vardı alta iste mini etek tarzı az şort vardı . Tam şiparişleri verirken salondan mine abla hoşgeldin ferhat diye konuştu bende hoşbulduk dedim mine abla sarışın uzunca boylu 30 yaşlarında bbir kadın şunlar hep beraber gezerler dolaşırlardı bir sürü samimiler her biri bunların bukadar içten olmaları lez biyen olmarı şüpesini uyandırıyordu ki haklılardıda taşırken yorulmuşsundur gel içeri bişiler iç diye konuştu bir sürü ısrar etti bende kıramadım girdim ne içersin diye konuştu bende çay alırım dedim çayımızı içtik ardından ben çoğalış gideyim dedim patron sorar dur diye konuştu ben arar derim bize destek ediyo otur belli bir süre huzurlu et diye konuştu bende tmm dedim oturdum her ikiside yanıma oturdular bir sürü tahrik olmuştum o kokuları giyinişleri beni azdırıyordu . önümde kabarmaya başladı neyse bi ara otururken karşın koltukta gözüme bişi takıldı meğerse vibratörmüş ayşe abla o ne dedim orda anında ordan aldı ve mühim bişi değil mine ablanın o . söz aramızda mine ablan bu şekilde şeyleri bir sürü seviyor diye konuştu elbet o esnada mine abla mutfakta idi bende anladım dedim . bi dayanamayıp ayşe abla bir sürü güzelsin herkesin arzu ettiği bi güzelliğin var dedim ilerde senin benzeri bi eşimn olmasını talep ediyorum dedim olabilir diye konuştu ne sebeple olmasın neticede bir sürü yakışıklısın . kulağıma fısıldayarak hele bise aletin büyük ise diye konuştu ardından ağzından kaçan ben dahi sana veririm demezmi ben belli bir süre kızardım ayşe abla